...

Självaste Mullster besökte staden idag.
Bland tusentals andra människor försökte jag ta mig fram för att göra ett besök på Game samt Teknikmagasinet.
Men efter sett att båda butiken var fyllda med allt för många kids så beslöt vi oss att skita i detta.
Istället skjussade jag upp Lord Öhlund upp på sjukan så han kunde hämta ut sin gåsko.
Snart är han tillbaka på rullbrädan.
Ska återuppta uppdraget på stan imorgon.
Nu skall jag återvända till kodningen av hemsidan. Det börjar vara dags för lansering.
Ska även beställa lite dudewear så dom som vill bära några vackra plagg i vår bör höra av sig.
Som en liten julbonus kan jag bjuda på frakten.
//Mullster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0