Mellandags Kolik

Nu är även 2007s upplaga av Julafton avklarad.
Blev en relativt städad tillställning som sammanslöts i Ursviken.
Efter allt som hör julafton till så drog jag i rapidfart ner till stan.
Där svängde jag förbi Mange som tillbringade ännu en jul på kneget.
Rökte och stinkte med honom och fick veta att det troligen blir flytt till Morebacke hooden.
Nu är det bara några stackars dagar kvar av 2007.
Tankar om nästa år är att sluta vara ett Lazy Ass och faktiskt dra ut och filma mera.
Känner verkligen att det har slutat vara prioritet 1.
Vilket vi här på Team Dudes tycker är oerhört synd.
Så det är där det kommer läggas krut under 2008.
Wipe It Until It Bleeds.
Ska kasta mig ut i mellandags Rean och försöka finna mig en ny sån musik anläggning man kan bära i sin ficka.
Thats All For now Fuckers
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0