Poor Piece Of Crap

Känner verkligen som en Cunt.
Orkar verkligen inte skriva något banbrytande här längre.
Kan det vara min brist på ork..Kan mycket väl vara det.
Men tänkte skriva ett lite längre update än vad som skrivits på senaste veckan.
Hmm..Lord Öhlund har fixat en "gå sko" så han är förhoppningsvis back in battle snart.
Har varit och investerat en ny yta för pilsnerdrickande i nya högkvarteret.
Nämligen ett bord..4000 kr fattigare och med en påtyngande huvudvärk begav jag mig åter hem.
När jag lastat av helvetet så ska jag bara köra och hämta den återstående stolen.
Klantig man självklart är så lyckas man köra över en stubbe och fastna.
Efter denna djävulstur så låter The Dudemobil betydligt mera.
Trasigt avgassystem är fin fina grejer.
Så lärde väl få punga ut pengar för nytt..GOATCOCK.
Keep yourself tuned in for a special Team Dudes Present Tomorrow.
//Mullster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0