Stavgång?

image121
När jag satt på balkongen och tog en av många såg jag att sysselsättningen stavgång inte gått i graven som jag hoppats på..Varför denna jävla idrottsform existerar fortfarande är för mig en gåta.
Denna gång var det en äldre kvinna som drog stavarna efter sig när hon gick.
Är inte den stora ideen med detta att röra både armarna och benen ?
Men varför ägna sig åt denna sysselsättning när man lugnt kan sitta och lyssna på Misfits och dricka pilsner?
Kanske är det därför Mullster har det formen han har..Kanske för att han har kommit till insikt?
Har iaf suttit och fixat med gallerier til nya hemsidan och tror att det blir riktigt jävla bra.
Har inte fått några updates av Lord Öhlund angående Luleå resan.
Kan bero på mitt lilla interlekt vilket har gjort att jag tappat bort min laddare till telephunken.
Vilket är jävligt underligt eftersom jag har minst 5 stycken liggandes utstrött runt i Dudes HQ.
Men ingen går att frambringa vilket resulterar i att jag troligen kommer vara okontaktbar på flera dagar.
Men får förhoppningsvis en fullständig redovisning när han återfinner sig i shellhell igen.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0