Hot Fucking News

Som pålästa Dudefans redan läst var det ett litet helloween gallej hos Random Sister igår.
Där bland alla "vanliga" människor fanns även Downie A.K.A Funky Funky.
Jag fick då höra en banbrytande nyhet.
Eftersom Joel A.K.A Klabben skall åter flytta upp till norr så var den självklara frågan ställd igår.
Nämligen Kommer funky Nazis att återförenas?
Downie svarade att det inte var helt omöjligt.
Eftersom jag ville vara helt säker ringde jag upp klabben för bekräftelse.
Han svarade frågan som den vore den självklaraste saken i världen..Ja.
Så 2008 kommer bli ett helt jävla skruvat år.
Eftersom jag är så fucking badass har jag lyckats lokalisera en bild på Klabben.
Han verkar inte lagt ner sina alkoholvanor trots flytten.

Bilder från gårdagen kommer ikväll.
Men ni kan suga på karamellen angående Funky Nazis hela dagen lång.
Keep yourself away from the yellow snow.
//Mullster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0