Jag fick ett brev...

image81
Idag ramlade det ned ett brev på hallmattan i Dudes Hq.
Detta brev var skickade från självaste England.
Är det så att engelsmännen fått nys om att Nya Dudeshemsidan inte kommer på engelska?
Men det verkar inte vara fallet denna gång.
För när jag öppnade så såg jag att brevet var från Domain Registry Of America.
Dom ville att jag skulle betala 26 euro för ännu ett år av domänanvändande.
Detta ständiga förtryck på oss stackars arbetare.
Skulle när jag endå håller på be att alla som tycker sig tillhöra teamet att höra av sig.
För det skall inom kort ställas till Photoshot..Så be there..
Skriv en rad på detta msn programmet så jag vet vilka som kommer.
Keep it safe.
//Mullster A.K.A Duudster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0