Missa ej dröm erbjudandet.

image87
5 Nummer av bamse samt en klocka som inte går köpa i butik.
Om du besitter en sådan tingest runt din handled så måste du vara häftigast i schredd teamet i sommar.
Gårdagens schredding session gick väl sådära..Trots dålig uppslutning.
Men det blir nog en liknande nästa vecka skulle jag tro.
Gårdagens fest bevisade ännu en gång att när jag druckit lite inte är affärsmans material.
Bytte nämligen bort min sjua Whiskey mot en starköl...Sedan lyckades jag häva köpet.
Eftersom jag bytt den med min bättre hälft så fick jag tillbaka halva.
Sweet times.
Nu skall jag bege mig till balkongen och tänka över mina framtida planer för en ny karriär som Wallenberg.
//Mullster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0