Dom kallar det Oi

Gårdagen fylldes till toppen av Good Times.
En samlad trupp besökte tillställningen som höll hus på 4an.
Upptäckte att dom cuntfacen flyttat fram hela skiten till 10:15.
Fuck this shit så vi drog hem till Dudes HQ.
Efter några timmar fortlöpt beslöt vi oss för att åka ner.
Därefter var det dags för Oi spelemännen Disputes att spela.
Jag som äldre stod vid sidan och intog musiken.
Men det gjorde inte alla helt klart.
Det fanns många posör skinheads som besökte tillställningen.
Jag blir så jävla förbannad bara av tanken så den lämnar vi härän.
Efter det blev det dags för some smokes och dagens roligaste detalj.
Denna var i detta fallet en förlorad själ som kom fram och frågade.
"Hej jag heter....och jobbar som fotograf åt apberget..Är det lugnt om jag tar några vimmelbilder"
[För er som inte vet är Apberget en fjortis/tappade själars community]
"Nej för helvete..Jag ska inte vara med i någon sådan skit" svarar jag och lummar iväg.
Efter det så försvann fotografen och såg med det lite lessen ut.
Waaam..1-0 till The mullster.
Men då var det dags för ett till band..Skumdum var det visst.
Efter denna batalj drog vi hem till Random Sister på eftersläckning.
Här nedan följer några bilder från tillställningen.

Slugger Slugaro & Bobin

Tuvan tror jag.

Mr Secret Guest..Heman Himself.

Random Sister And Cicci

Fonzie Says AAAEY

Some People

Slugger Slugaro

Fan kan vara min mest uttjatade bildtext..A Skin helps a Skin.

Spanish, Unknown Boy, Penisfinger..Dit lurade av Whiskey

Penisfinger

Drunken SOB`ES
Thats it for now fuckers.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0