Fortsättning av Lördagskvällen.

Känner jag måste förklara närmare händelserna från lördagen.
Det var en väldig konflikt mellan timberland Fucker & Adam.
Samtalet handlade om och hur Timberland Fucker och Adams syster  förhållande ser ut.
Har tagit mig friheten att välja ut några fina bitar.

TF: Adam..Jag vill inte ha något förhållande med din syster.
[I klartext..Jag bara deepdickar henne]
TF: Adam..Vars är din syster ikväll.
TF: Adam..Jag måste prata med dig..[Varpå han puttar Adam in i balkong dörren].

Men bråket uteblev.
Senare under kvällen försvann Tommy spårlöst.
Ingen vet fortfarande vars han tog vägen.
Så nu står Team Dudes HQ med två liter vin rikare.
Feel free to come by and get a sip.

Kände att det fan börjar vara kallt på nuförtiden när jag vandrade till arbetet.
Nu skall jag förpassa mig till balkongen med en cigarett och en den glade dansken
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0