Found Lost Footage

Har äntligen tagit mig i kragen och vänta upp och ner på hela TeamDudes HQ.
När jag gjort detta så hittade jag det jag letade efter.
Ett fullspäckat band med flera goobitar.
Vill slå ett slag för att ge reklam för Oi sammankomsten på fredag.
Platsen är E4an..Tiden är fortfarande oviss.
Men eftersom det är en ungdomsgårds knullade regler lär alkoholen lysa med sin frånvaro.
Eftersom vi inte finner oss i detta så är en eftersläckning redan in the works.
Är ni bjudna kommer ni få veta mera.
Ifall inte så får ni sitta och drägla över bilder på våra vackra anleten.
Borde verkligen börja med designen och så småningom koda den nya hemsidan.
Men även redigera ihop något sött till alla drömmare där ute.
Fuck..Hösten har mycket i sitt sköte.
Men eftersom det ryktas om varsel så kommer det nog finnas tid till allt.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0