Fuck

image41
Så ser...INTE min klipp ut as we speak.
Utan tänkt dig bilden ovan + 10000 sträck kors och tvärs.
Har tillbringat stora delar av helgen till felsökning.
Verkar inte vara nog..Så fortsätter trots min knappa lediga tid under veckan.
Hoppas det ska lösa sig snart..Förlorar snart förståndet.
Tur man har Turbonegro i lurarna så man kan kanalisera ut sin ilska någonstans.
Såg även Joel A.K.A Gooman på Jourlivs.
Så jag kan konstatera att hans odör inte försvunnit med åren.
Tyckte mig se bananerna dra ihop sig när han passerade.
Ett under är att hans mansdoft inte genomsyrat all betong på hela Singingvally.
Måste höra med vetenskapsmannen Mr Öhlund om min teori.
Nu ska jag gå och rädda världen igen..Eller fixa Primiere.
Avgör själv.
//Mulle, The duudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0