No Homepage?

För er som inte märkt det så ligger hemsidan nere.
Detta pga ny design utformas.
Som jag skrev på hemsidan så vet jag inte när den kommer ligga online igen.
Men troligen innan den första snön faller..Eller innan jul iaf.
I vanlig ordning kommer det komma updates hära.
So keep yourself tuned in.
När jag och herr Öhlund satt utanför jouran idag så fick vi ett bevittna en fantastisk sak.
Nämligen The Evil Icecreme mans return.
För er som läst om honom tidigare på hemsidan så vet ni vad jag pratar om.
Annars är det bara strunt.
Men tyvärr blev han inte lika irriterad som förra gången tyvärr.
Har iaf fått tummen ur och fixat Primiere.
Så skall bara hämta min firewire kabel hos Itzo.
Sedan är jag back on track vad det gäller redigerandet.
Troligen i veckan eller början av nästa kommer saker hända.
Kommer inte lova något jag inte håller.
Men dom som lever får minsann se.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0