The Gangs are Here

Nu känner jag mig väldigt effektiv.
Jag har nämligen påbörjat skissa på designen för hemsidan.
Detta samtidigt som jag satt och såg ett avsnitt av Trailer Park Boys.
Då kan vi börja snacka om effektivitet.
Joina en jobbig uppgift med en betydligt bättre.
Har även sysselsatt mig med att städa upp min redigeringsstudio.
Nu är det ordning och reda.
När jag gjorde detta upptäcker jag hur mycket footage på Old Hi8 jag har.
Borde verkligen styra upp en analog ingång så jag kan dela med mig av härligheten.
Har börjat klippa ihop ett mindre Skate Montage iaf.
Det fattas fortfarande material för att slutföra detta så ska väl dra ut mig snart igen.
Lite mycket nu bara.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0