Pictures from Sammys Birthday

Har äntligen nyktrat till.
Vilket jag anser vara ett under efter gårdagens battalj.
Kort och gott kan jag sammanfatta det såhära.
Jag skall fan inte dricka Vin..Kort och gott.
Festen var i Sammys ära. Pojken hade klättrat upp på åldersstegen och entrat åldern 20.
Detta firades med såväl busgroggar som onykter allsång.
Självklart så förevigade vi detta med några fotografier.
Pga byte av disk har jag ännu inte fixat några updates på hemsidan.
Men det kommer så småningom. Det vill jag lova.
Är inte helt säker när men snart så.
Här kommer alla drunken photos iaf. [Och Ja..Det är thumbnails]

Random Lillasyster Getting Drunk?

Cicci, Random Lillasyster samt hör och häpna..Turtle Penis Toe.

Mr PenisFinger.

Penisfingers brother A.K.A Slugger Slugaro A.K.A Birthday Boy

No real Party without some Sic Shit

I Fucked Up My Nail At Work..Fun..

Herr Öhlund Goes Päronvodka.

The Gangs Are Here.

Det var nog allt för denna gången.
Så snart jag hämtat Firewire kabeln hos Itzo kan jag även börja redda.
Det kommer bli något helt uppåt väggarna.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0