Hello Again.

Vet att det inte uppdaterats här på länge.
Detta eftersom det införts Produktionsövertid.
Eftersom jag ofta är så jävla pank så har jag beslutat mig att arbeta som en liten arbetsmyra för att gain some cash.
Men ska försöka uppdatera lite oftare endå.
Vad har hänt sen sist då ?
Kastade in The Penis Finger Story Footaget..Helt jävla klockrent måste jag säga.
Ska börja redigera skiten så snart jag hinner..Förhoppningsvis redan ikväll.
Planen att börja redigera redan i går gick i stöpet när jag blev bjuden på Whiskey hos svärfar.
Har även planerat en uppföljare på kioskvältaren Drinkshow.
Men nu skall jag länsa kylskåpen på vad som finns varpå jag skall kasta mig iväg till arbetet.
FUCK..Det är jobbigt att bli vuxen.
//Mullster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0