Smärta & Alkohol

Nu sitter man här igen och söndagen är åter här.
KUKEN..Helgen går så satans fort när man jobbar lördagar.
Aja..Vad har hunnits med i helgen ?

- Photosessionen skrapade ihop två bilder.
- Försökte mig på en vit helg vilket gick helt åt helvete.


Först angående photosessionen i fredags.
Jag, Penisfinger, Bobin samt Itzo möttes upp på Backehooden.
Detta för att genomföra ett sista photoshot för hemsidan.
Först för att konstatera att ingen hade någon form av herr lektyr.
Varför herr lektyr kan man fråga sig.
Detta eftersom en bild till news skulle fixas..Inte så corny som det låter.
Aja..Skiten får ni se sen.
I liten panik traskade vi iväg för att besöka den lokala kiosken Mommes.
Väl där insåg vi att inga herr Tidningar såldes där heller.
Vilken kioskjävel har inga porrtidningar?
Blev halvt om halvt utskälld av Momme
Citat :
"Detta är inget Bibliotek"
Vi drog då upp till OkQ8 och investerade ett stycke herr lektyr och fixade bilderna.
3 bilder saknas för att sidan skall bli klar..Dom ska fixas inom kort.

Lördag :
Arbetade 09:00 - 14:00 sedan tog jag fötterna och vandrade upp till random sister.
Hann bara innanför dörren innan jag sprättade första ölen.
Snackade lugnt och lyssnade på lite sköna toner från Charta 77.
Sedan stökades middagen fram som bestod av grillat & potatissallad.
Efter det så fortsatte drickandet.
Men pga jag lovat en vit helg och så inte blev fallet straffade Karma mig så åt kuken hårt.
Nämligen en ryggsmärta inte av denna världen.
Så i lagom tid till Lorden och Lottie kom så beslöt sig denna warrior att det var dags att duka under.
160 kr fattigare satt man åter i DudesHQ med ryggsmärta och en tunnare plånbok.
Well well..vad ska man göra?

Gårdagens Quote var helt klart sagd av ingen annan än Tommy Timfuck :
"Visst föddes Jesus den 15 mars?"
Har då investerat en vattenpipa..Dagens inköp..Vem vill avnjuta lite vattenpipa och ljuva toner på min balkong i sommar?
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0