Cirka en halvtimma senare

Nu känner jag att jag börjar bli lätt irriterad.
Min bärbara Musikstation..vad ungdommarna kallar Mp3 är trasig.
Detta hände när jag skulle lägga in lite ljuva toner.
Då dog hela skiten och jag var nära på att få ett utbrott.
Jag var tvungen att gå ut på balkongen och andas häftigt i några minuter tills jag lugnat ned mig.
Inte nog med det skulle jag gå ut med lite sopor.
Tror fan inte att det gick tända i soprummet heller.
Någon jävel har snott glödlampan igen.
Det är fan tredje gången sedan jag flyttade hit.
Är man så fattig så man inte har råd med glödlampor kanske man skulle sälja Bmw`n.
Nog för jag vet att detta är gettot...Men vad i helvetet?
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0