plötsligt blev man 604 kr fattigare

image144
Fick ett brevidag från One.com
Dom håller i webhost & domänen åt theduude.com
Eftersom dom inte informerar när det är dags att hosta upp cash kom en påminnelse inbetalning.
Denna på 603,75 Kr.
Jävligt trevligt att dom inte kan säga till..Så man får hosta upp över 600kr såhära när lönen redan nästan är slut.
En snabb huvudräkning resulterade i att detta var över 60 starköl.
Efter surat en jävla stund över denna utgift
Påbörjades ett febrilt äventyr efter internet dosan.
När jag hittat denna på mitt oerhört ostäda golvet lyckades jag skrapa ihop 604 kr och betalade denna räkning.
Så nu lever Theduude.com även hela 2008.
Men eftersom jag betalat denna nätta summa så är jag jävligt sugen på få igång sidan för att kunna utnyttja den.
Får väl se vad som händer.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0