Starköl + Tapetslipning

Vad har helgen haft i sitt sköte på DudesHQ.
En hel del.
Fredagen spenderade jag med arbetskamrater under en hektisk "Afterwork"
Jag var dock tvungen att lämna dessa tappra gentlemen för lite HQ aktivitet.
Har putsat alla tapet skarvarna i köket.
Riktigt jävla drygt.
När man sliter bort golvlisten..vad finner man då om inte original tapeten från tidigt 1970.
image142
Riktigt jävla stiligt måste jag säga.
Gårdagen spenderades i fyllans och Misfits tecken.
Starköl + bra musik kantade en Inför inflyttningsfest.
Vakterna på Olles var dock Cuntfaces som alltid.
Blev dock inte utkastad...det jag annars alltid brukar lyckas med.
Jag och Bobin tog iaf ett kort som mycket väl att bepryda någon Dudewear inom kort.
Här finner du då ett kort som bevisar ungefär hur sliriga vi blev.
image143
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0