Update 2.0

Jag får ursäkta att updates har uteblivigt i över en veckas tid.
Anledningen till detta är en flytt av Dudes HQ.
Nu befinner jag i det nya kontoret som har position Hemmansstreet.
Vad ska jag säga om den gångna veckan?.
Lyckades flytta all crap utan att riva sönder någonting.
Är faktiskt rätt imponerad.
Har lyckats få p-böter vilket resulterade i en salt räkning på 350 riksdaler.
Med lite snabb huvudräkning insåg jag att jag kunnat köpa 35 starköl för det priset.
Byte av lite möblemang samt en förbannat stor sömnbrist.
Thats all.
Säkerligen något som jag missat men det må vara hänt.
Trodde i min enfald att det skulle smälta bort lite och bli någon stackars barmark någonstans.
Men icket..Det började falla blötsnö igen..Att väderhelvetet aldrig kan bestämma sig.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0