Finally En Update

image130
Känner mig väldigt frånvarande från heta news från Team Dudes.
Anledningen är simpel...Flytt Av Dudes HQ till Torpet.
Det tar all kraft med att plocka ihop all shit jag samlat på mig under året.
Men tog mig tid för att göra en liten update iaf.
Tyvärr så har det dragit ut på tiden på klippet som skulle släppas i höst.
GOATCOCK.
Men lovar att sätta mig så fort all shit har innefunnit sig på The Streets Of Hemmansgatan.
Ska även kolla med the boys ifall det inte börjar vara dags att damma av rullbrädorna igen.
Känner att 2007 blev ett halvmörkt år med taping men ska dra mitt lata asshole ut och filma mera under 2008.
Den våtaste drömmen vore att släppa fullängdaren i höst.
Men lägger inte ut några krokar som kan leda till ännu ett brytet löfte från våran sida.
Allt vi kommer att säga att vi kommer ge mycket för att 2008 kommer bli ett bättre film år än vad 2007 var.
Thats all for now.
Dagens låt är helt klart för alla gamla smodrävar där ute nämligen
Gasolin - This Is My Life
/
/Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0