Lågvattenmärke..CHECK

Nu har officiellt nått ännu ett bottenmärke.
Värre än den lilla incidenten på anderstorp.
Igår var det som dom inbitna läsarna fest i ära att Lillfinnen blivigt ett år äldre.
Problemet var bara det att mat intaget under gårdagen var lite och sporadiskt.
Jag har tydligen inte lärt mig från tidigare gånger.
När vi vandrade dit frågade jag Sqwan om vem som skulle ta hem titeln Drunk Of the Day.
Blixtsnabbt svarade hon att det skulle undertecknad bli.
Aldrig blev svaret..Inte med Itzo & Lillfinnen som motståndare.
Vi hinner bara komma till tillställningen föränn jag väljer att börja både med öl och sprit.
Bad decision.
Festen fortlöper till cirka 21:30 [Dock helt osäker men enligt källor så tycks detta stämma]
Då somnar Mulle in på hundens plats efter Hardcore Drinking i två timmar..Good going.
Vid 22:00 tiden så beslutar människor att sängen är en bättre plats för denna rocker att sova på.
Där jag ligger tills taxin anländer vid 23:00-00:00.
Så nu skall jag krypa under en sten och stanna tills den lilla fadäsen är glömd.
Kastar upp en bild på helvetet iaf.
image18
//Mulle Full av skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0