Midsommar..CHECK

Har varit lite borta från allt som heter Internet i några dagar.
Därav bristen på updates.
Kan officiellt säga att jag har semester..Äntligen..Drunken session kan påbörjas.
Torsdagen spenderades i Kusmark för att undersöka hur den gamla hooden klarat tidens tand.
Fredag & Lördag i Bureå med Sqwan,Random Sister & Tuben.
Kan tyvärr inte visa upp några bilder på spektaklen med allt jag kan säga är.
The Mullster var inte alls nykter igår..Firade Midsommar som en sann svensk.
Alltså söp jag ned mig till tramsstadiumet.
När Mulle spillt ut sin sista öl för andra gången tyckte svärfar att det var dags för denna unga krigare att gå och lägga sig.
En order som han självklart följde..En rock `n roll night helt klart.
Snart är det dags att dra ned till Dalarna och svina..Det vi kan bäst.
4 dagar sen beger sig turnebussen ner..Passa er Borlänge..Ni vet inte vad som väntar
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0