Paintball & Alkohol

Gårdagens aktiviteter tog mycket kraft av en gammal hund som jag.
Paintball i åbyn.
12 skjutglada gossar med på tok för mycket kulor och på tok för lite vett.
Efter det drog jag & Sqwan på olles för att avnjuta lite god mat.
Men eftersom fotbolls vm innefunnit sig var det fullsatt och maten kom först efter 1½ timme.
Efter det drogs det till Emma & Lillfinnen för att sedan dra hem till högkvarteret för sysselsätta sig åt alkoholen.
När klockan klämtade 11 så ramlade sällskapet in på stan och in på olles. Där var det full rulle kort sagt.
Känner verkligen att man blivigt äldre. Kroppen stänger ned och idag mår jag ungefär som jag förtjänar.
Men tacka fan för att det snart är midsommar och festival.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0