Suomi Trip.

Har äntligen anlänt hem från tusensjöars land.
Kan inte annat att säga att det är en underbar känsla att åter sitta på hemmansgatan.
Rent tekniskt kom jag hem igår kväll men orkade verkligen inte göra något annat än sova efter den strapatsen.
Fredag den trettonde verkade som en fin fin dag att åka över till Finland för att köpa alkoholiserande drycker.
Det som inte slog mig är att denna dag inte brukar inbringa lucky charm.
Mycket riktigt..Kort och gott detta hände.
Körning mot enkelriktat, Höll på krocka, Körde fel samt körde vilse i norra Finland.
Det var en mycket trött krigare som tillslut nådde slutstationen på DudesHq.
Men jag hänger inte läpp för denna resa innebar att min alkohol stash med några liter.
Nu ska jag dricka ur och åka och leka krig med kollegor.
Paintball & Finsk mellanöl är grymt bra skit.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0