Mulle undkommer lagens långa arm ännu en gång.

image155
När jag & Sqwan var påväg från ännu en underbar tur på Coop så drabbades vi av en otrevlig upplevelse.
Vi hade just suttit och skämtat om hur jobbigt det skulle bli stoppad.
Vad händer då om inte att länsman blinkar åt oss att stanna.
Efter en rad väl valda svordommar får jag prata med en konstapel.
Vilket visar sig vara en kvinna.
Jag lyckas låta bli att säga
"Det är ju lungt..det är ju bara en tjej"
Detta vilket skulle enbart få mig i dålig dager.
Efter ett blåsprov..Inget blåsjobb här inte.
Så fick jag visa körkortet sedan till min fasa var det inte över då.
Nej frågan "Och bilen är okey?" kom som en blixt från klar himmel.
Eftersom Mulle sällan har hjärnan inkopplad kunde inte hjälpa det utan fuckade till det med ett svar :
"Öhhh...Joo..det tror jag väl"
Detta resulterade i att dom ville ta en titt på The Dudemobil.
Det blev jobbigt eftersom det säkerligen fanns X antal fel på denna.
Men till min stora förvåning så sa dom efter en grundlig titt att allt var okey.
Ibland måste turen övervinna min klena inteligent.
Slick `n Slide all night long.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0