Team Smod Festival 2008

Nu är jag äntligen tillbaka från bakis tillståndet från Team Smodfestivalen 2008.
Det blev som väntat en trevlig tillställning.
Men handen på hjärtat går det väl knappast få något annat under dom förutsättningarna.
Med Whiskey & Cola + Några starköl genomfördes den första av många smodfestivaler.
image152
frv. Generalen, Random Bloke, Benjamin, Mulle, Petter & Oskar [Hoppas alla namnet blev rätt]
image153
Mattsson kikade även förbi tillställningen
image154
Lord Öhlund som Gatekeeper för Smod Festivalen.

Blev betydligt fler bilder under kvällen.
Får väl se om jag orkar kasta upp dem här senare.
Annars kommer de upp på hemsidan så småningom.
Det var även tänkt att det skulle bli ett besök på Lokal waterhole Olles men.
Efter mina alkohol intag så gjorde jag en uppstötning och åkte hem till Hemmansgatan igen.
Så vad pojkarna hittade på senare under kvällen vet jag inte.
Men en sak vet jag..Att nästa år vid tillställningen kommer jag inte bli lika full.
Får man hoppas iaf.
//Mullster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0