Yesterday

image149
Gårdagen spenderade jag och Bobin med att dricka Kir och se haggard.
En helt avslapnad drinkalong helt klart.
När en flaska kir och X antal öl var avslutade så ringer min mobil
Det var ingen annan än självaste Lord Öhlund.
Hans fråga var enkel och klar.
Frågan var angående om de var så att jag och herr Backlund skulle undersöka kroglivet.
Så vi packade ihop och drog ned mot staden.
När vi går förbi en lägenhet hör vi en stämma från en balkong.
Vi inser att det är Robin A.K.A Beer report dude.
Han undrar ifall vi inte skall komma upp en sväng.
Vi tackar ja till detta och vandrar upp.
Väl där uppe stöter jag på ännu en välkänd profil nämligen ingen mindre än
Komsum Jigga.
Passade på att ta en idol bild.
Efter detta så beslöt vi oss för att fortsätta vår vandring mot stan.
Vi kommer på att vi fortfarande inte har någon tändare.
Tar en stor gissning och slår en pling till mange.
mycket rikigt är han hos sitt fruntimmer så han vandrar ut och bjuder på eld.
Får veta att hans flytt näsintill är klar.
Så filiaden på Morebacke hooden är snart up and running.
Resten av kvällen kan sammanfattas med ett ord.
Värdelöst.
Gick hem vid 23:30. Detta eftersom det var nästintill folktomt på olles.
Efter vandrat i vad som kändes som en evighet nådde jag tillslut DudesHQ.
Hur jag kom i säng har jag inget minne av.
//Mulle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0