Yesterdays Heroes

Grabbkvällen hos Itzo igår var väldigt lyckad.
Detta trots mängden av folk var jag och Itzo.
Lillfinnen var där en stund sedan drog han iväg.
Men jag och Itzo beslöt oss för att dricka tills klockorna stannade.
När klockan hunnit till 11:30 så beslöt vi oss att det var god tid att börja vandra mot stan.
Detta eftersom det är ju en jävla bit från morebacke.
Någonstans på vägen inser jag kallt att jag tappat min kamera.
Efter ettpar väl valda svordommar börjar vi sakta gå tillbaka.
Itzo hittar kameran och då är klockan strax efter 12.
"HOLY SHIT" var tanken.
Hur i helvetet skall vi hinna in till stan och in på krogen innan dom stänger.
Lösningen var att ringa Emmyn som tur nog var nykter och kunde skjussa dessa överförfriskade herrar ned till stan.
Vi hoppar av utanför E4an och börjar den plågsamma vandringen mot olles.
Någonstans på vägen så tömmer vi det sista ur kiren.
Av ett rent under tog vi oss faktiskt in på olles och finner snart Lorden och Petter.
Kvällen fortsätter i tills jag och lorden står ute och tar en nypa frisk luft.
Då kommer vakten och meddelar att dom strax slutar ta in folk.
Lorden stannar men jag vandrar in i värmen.
Då ser jag att Lordens nyköpta öl står på bordet.
Mulles fyllelogik blev :
Lorden ute..Får inte komma in..Man får inte ta ut ölen.
Jag gjorde vad varje god vän skulle gjort i det läget.
Nämligen dricka upp ölen så den inte gick till spillo.
Efter det så fixade det sig så bra att jag kunde lifta med Emmyn till Anderstorp.
En väldigt drunken Hero lade sig strax efter 2:40 och somnade direkt.
//Mulle

[Och JA..det är Thumbnails ditt jävla CP]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0