Drunk 1.0

Sådära. Då var gårdagens fest avklarad och avbokad ur kalendern.
Det blev en rätt blöt tillställning för undertecknad.
Kvällen började med lite lugnt öl & Kir drickande hos Random Sister.
Uppslutningen var relativt dåligt men det fortsattes att drickas endå.
Någongång under kvällen kikade Downie förbi med Playstation och Guitarhero.
För att förgylla den Sex, Drugs & Rock `N Roll skulle jag självklart tolka lite Danzig.
Tyvärr för min del hade jag glömt att jag nästan sänkt en sjua Kir samt tre starköl.
Så tonerna blev få och väldigt fel.
Men detta glömdes någonstans i fyllans töcken.
Efter detta ringer jag Mattsson och han sitter hos en polare och ölar.
Självklart så drar jag från Random Sister och möter upp honom på Älvsbacka.
Drar till lägenheten i fråga och fortsätter sysselsättningen.
Efter detta hade några levern fått smaka på extra folköl + lite starköl
Med anledningen att ingen hade fått in cash i form av lön så valde vi sedan att gå på Old Williams.
Vilket visade sig vara ett riktigt jävla bottennapp.
Bara medelålders farbröder vilka ville locka små flickor.
Så vi drog ganska snabbt vidare till det lokala utfodringsstället Frasses efter vilket vi drog hem var för sig.
Det är ungefär vad som hände igår..men när jag ser bilderna kan jag inte göra annat än le.
Vi hade nog skoj
//Mulle











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0