Freebird


Så jävla skönt att helgen ännu en gång har innefunnit sig.
Tyvärr för mig så har jag ett stycke metal i näsan som gör mig från Party Animal till Soffpotatis på nolltid.
Men ska allt se till att ta igen all förlorad tid när jag åter är på banan..Vilket verkar vara cirka 1½ vecka bort.
Fast spelar ju inte så stor roll och andra sidan eftersom kroglivet i skellefteå är totalt värdelöst..
Snabb Summering :

Olearys - Fyllt av hormonfyllda artonåringar med allt för stort ego..Samt att vakterna är dumma i huvudet.
Station 8/Johanna I Parken - Ska fan inte ens uttala mig om detta ställe..Låter det vara helt.
Balzac - Eller Ballsack som det heter i folkmun..Yngre män med rutiga skjortor och berusade av sliskiga drinkar.
Old Williams - Meat Market..Allt jag kan säga..Nyskilda kvinnor på 40+
Carl Viktors - Säkert trevligt och bra..OM MAN ÄR ÖVER 40.

Så ifall man inte ska köpa några öl och sätta sig vid lämpligt ställe vid älven så verkar det som Carl Viktors är bästa stället.
Tyvärr så känner man sig lite lätt gammal när man sitter där och avnjuter en öl.
Mannen vid din sida kan vara en av dom som uppfann den underbara drycken.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0