Ingen konst på DudesHQ

image187
Satt och lyssnade på musik och slösurfade på DudesHQ.
Döm av min förvåning så ringer det på dörren.
"Jehovas Go Away" var min tanke och bemödade mig inte ens att resa mig upp.
När ringningarna inte upphörde så blev jag tillslut less och förbannad.
Vem möts jag av när jag öppnar dörren om inte en utlänsk kvinna som talar med bruten svenska.
Hon visar upp en lapp någonting om att hon har två svårt sjuka barn.
"Äldsta tricket i boken i say"
Har lust att skrika att teknade hundar har ingen plats i Dudes HQ.
Så säger ganska snabbt att jag inte är intresserad.
Tror du hon ger sig med denna uppmaning..Nej.
Hon frågar och ber mig iaf titta igenom hennes tekningar.
Vilket jag bläddrar igenom lite förstrött och säger sedan.
No thankyou..Och stänger dörren.
Teamdudes Vs Teknarkvinnan 1-0.
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0