Nya DudeGears

Blev ingen skate idag. Verkar som alla var upptagna.
Men inget att hänga läpp för. Har nämligen suttit och kastat upp två nya Dudewears.
Eller för den med perfekt syn och full kontoll kan säga att det är bara en ny tröja.
Men har fixat Housepet tröjan så den är av bättre textkvalitet.
Sedan har jag tagit bort Oldschool Hoodien och ersatt den med en limited Dudehoodie.
Som jag tänkte som en liten morot för att sidan blivigt så jävla försenad.
Beställ den redan idag..Så du hinner vara vacker lagom till solen börjar kika fram och den första kalla är öppnad.
Keep in mind att jag inte får en krona av priset du köper dudewear för.
Bara grosistpriset..Jävligt dålig deal av mig..men är men.
Kastar upp länken till shoppen iaf..För dom lata jävlarna som inte orkar scrolla.
http://polyshop.se/duude/
//Mulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0